maanantai 14. joulukuuta 2015

Vanhoja videoita

Nyt halusin tulla nostamaan esille muutamia vanhimmasta päästä olevia videoita, joita mun Youtube-kanavalta löytyy. Tein tilin Youtubeen 6.10.2012, milloin aloin innostumaan enemmän myös bloggaamisesta. Ensin julkaisin kanavalla lähinnä joitakin koira- ja kissavideoita, mutta aika pian siirryin hevosaiheisiin videoihin. Ja yhdessä vaiheessa olinkin todella aktiivinen, siis en ymmärrä miten jaksoin/ehdin kuvata silloin kokonaisen myweek -videonkin! Vaikka nämä vanhat videot ovatkin jotkut aika hirveästi editoitu, niin on näitä vaan niin kiva katsella kun palaa mieleen kaikkia ihania muistoja. ♥


Tämä on aivan ensimmäisiä videoita, mitä väsäsin elokuvatyökalulla. Tässähän on ihan vaan kuvia peräkkäin, mutta mä niin muistan miten tyytyväinen olin kuvien ja musiikin rytmitykseen silloin, vaikka huomaahan tuossa nyt vaikka mitä virheitä. Videossa esiintyy siis yksi lämminverinen, jota kävin silloin liikuttamassa useamman kerran.


Tämä taas on mun ensimmäinen kunnon tallivideo, mikä on edelleen mielestäni ihan kiva. Ainakin kuvasin silloin tosi tarkasti kaiken mitä tein. Ehkä vähän liiankin tarkasti, niin kuin tuota suitsien putsaamista on vähän turhan kauan. Mutta kivoja pieniä videopätkiä siellä täällä, vaikka kamerakaan ei ollut silloin vielä mikään kummoinen. Tosta valkusta Mitun kanssa mulla olisi tällä hetkellä enemmänkin videoita, mutta videon tekovaiheessa en ollut vielä saanut niitä. Tuona päivänä aamulla oli -30 astetta, mutta onneksi lämpötila sentään vähäsen nousi päivän mittaan. Valmennuksessa tuli kuuma!


Tän olemassaoloa en kyllä yhtään muistanut. Enkä myöskään muista mikä mulla oli ideana tän tekemisessä, ehkä vaan joku vähän muokatumpi video. Nimikin on tosi mielikuvituksellinen... Enkä ymmärrä mikä toi "believe" juttu on, kai halusin vaan vaihtaa tekstiä edes vähäsen musiikin mukaan. Muuten tossa lukee koko ajan blogin ensimmäinen "nimi", enemmänkin mietelause "If people say it's just a horse, they just don't understand." Plussaa tässä on ainakin se, että videot ja kuvat menevät ainakin jotakuinkin musiikin tahdissa.


Toinen kunnon tallivideo minkä oon tehnyt. Toi musiikkien vaihtuminen on aika jännä tossa kun hevosia irtojuoksutetaan pihalla.. Muuten tässä on ehkä mun mielestä kivempia videopätkiä ja tulee hyvin esille yhdenlainen hoitopäivä, joita Vironmäellä aina oli silloin lauantaisin. Tykkään etenkin videon alusta. Tolla kerralla oli ohjasajokurssi nro. 2 ja Kerttu oli jälleen niin mahtava siellä, kuten oli myös ensimmäisellä kerralla. Voi kun olisi tälläkin hetkellä noin paljon lunta..


Tää on taas näitä mun ensimmäisiä muokatumpia videoita, jotka jäivät usein melko lyhyiksi. Mun teki aina hirveästi mieli editoida videoita, mutta silloin ongelma oli ihan sama kuin nytkin: en löydä millään sopivaa ja itselleni mieluisaa musiikkia.. Tässäkin videossa on vaan tuollanen ihme jumputus, mutta tää video on siis muuten aika hauska. Kivoja pätkiä varsinkin juuri tuo yksi Mitun kanssa estevalkuista, mikä ei löydy tuolta ylempää videosta, sekä kouluratavideot Yvonnen kanssa.


Hmm. Empä ole näköjään tarkemmin katsonut / miettinyt ton biisin sanoja, mutta sen muistan miten tyytyväinen olin silloin lopputulokseen kun sain tämän valmiiksi. Meneehän tuossa videot kivasti tahdissa ja on tämä noihin ylempiin muokatumpiin videoihin vielä paljon muokatumpi. Biisi ei kyllä omaa korvaa miellytä enää yhtään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti