tiistai 19. maaliskuuta 2013

25 faktaa itsestäni

Nyt saa toi kysely loppuu huomenna, kun oon sitä jo sen verran monta kertaa pistänyt pidemmäksi. Onneksi nyt onkin tullu ratkaisevia ääniä! :D
Tässä kuitenkin 25 satunnaista faktaa, jotka päätin kirjoitella vaihtelun vuoksi.


1. Ratsastan torstaisin klo. 18.30-19.30
2. Kisasin paljon ennen kun menin valmennuksiin. Jotenkin jännitti mennä toisen ohjaukseen. :D
3. Hoidin Orvokkia kauan ja silloinkin, kun tamma menehtyi. Ikävä on..


4. Meillä on kolme kissaa sekä kaksi koiraa.

harmaa norjanhirvikoira, Raitulan Minttu
suomenajokoira, Nella
maatiaiskissa, Mikki
maatiaiskissa, Mustikki
maatiaiskissa, Nemo

5. Mua ärsyttää kun en muista miltä hevoselta oon tippunu viimeeks. :3
6. Mua puri kyy nilkkaan kesällä 2011.. :x
7. Kerran aikoja sitten meni sähköt maneesista ku olin tunnilla. Menin Prinssillä ja se pysyi rauhallisena.

r.i.p ♥

8. Haluisin Shetlanninlammaskoiran, Ragdollin sekä oman hevosen. :p
9. En uskalla millään hypätä heti kaverin kaa veteen ku mennää uimaa.. :3


10. Jään miettimää tosi usein kaikkea evoluutioon ja linnunrataan liittyvää.
11. Pystyn katsomaan helposti kaikenlaisia kauhuelokuvia.
12. Saan ens kesänä oman järkkärin ja kuvaan varmaankin ihan kaikkea..


13. Tykkään laskettelusta ja mentiin ennen joka talvi Leville laskettelemaan. Nyt on vähän taidot rapistunu Messilän rinteissä. :p
14. Tykkään myös lakata kynsiä mut en osaa mitään erikoista.

kauniit joulukynnet.. :D

15. Mun mielestä aika menee ihan liian nopeesti.
16. Tykkään Converseista


17. On vaikee mennä aikasin nukkumaan, mut nukkuminen on kivaa!
18. Oon kasvattanu Annan kaa nuijapäitä ja sit laskenu ne ojiin. :D
19.  Mun tekee mieli tehdä monta eri videoo samaan aikaan.. Tulossa on Mitusta videota ja Yvonnesta videota, katsotaan mitä saan aikaan.
20. Oon vikeltänyt aika monta kertaa. Eniten tallilla leireillä tai jos on tunti pidetty vikellystuntina. Viime kesänä vikelsin kuitenkin naapurissa Ruusalla.
21. Tykkään piirtää mut mulla on aina kausia millon kaikki piirrustukset onnistuu ja sit taas joskus ei onnistu ees tikku-ukko. :3


22. Menin vaan kerran Pojalla ja sillonkin kakspäällä kaverin kaa.


23. Meen ens kesänä rippileirille Starhill Stableen.
 24. Meen myöskin kaverin kaa leirille Metsäpirttiin.
25. Käyn koko ajan Facebookissa vaikka siellä ei ikinä oo mitää järkevää. :D

Jospa joku jaksoi lukea nää ihan satunnaiset päähän tulleet jutut. Meen huomenna vihdoinkin sinne tallille taluttamaan, mutta en tiiä saanko tehtyä mitään erikoisempaa postausta. Lauantaina on estekisat ja sieltä pitäis tulla kuvia + video! :3

Kiitos uusille lukijoille!


Tähän loppuun pistin vielä muutaman kuvan mitkä oon ottanu kaverilta joskus pari vuotta sitten millon olin varmaan tokaa kertaa niillä. Et näkee sitte kaverikii nää. Tapasin Ellan ja Resun tuolloin. :3







4 kommenttia:

  1. Kiva blogi! :) Tässä mun: http://my-riding-blog.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Sullakin kiva blogi ja liityin lukijaksi! ;)

      Poista
  2. Metsäpirtti on paras leiripaikka! Servi on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ookei, oon kuullutkin tosi paljon kehuja paikasta joten tulee varmaan kiva leiri meilläkin. ;D

      Poista