lauantai 30. maaliskuuta 2013

Haaste

 Sain saman haasteen kahdelta henkilöltä, joten vastaan tässä 22 kysymykseen. En nyt haasta ketään kun oon tehnyt tän saman jo toisessa blogissa mut ottakaa vaan tää jos haluutte tehdä. :D


Ohjeet:

Tämän pienen haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.



  • Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
  • Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen
  • haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
  • Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
  • Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut
  • Ei takaisin haastamista 
    ---------------------------------------------------------------------------------------------


11 asiaa minusta:

1. Mun ens kesä on aika täynnä..
2. Oon ratsastanut kaksi kertaa aasilla. Ylös linnakkeelle ja alas sieltä. :3



3. Mulla on kohta mopokortin teoriakoe... :p
4. Leipominen on ihanaa kun löytyy joku inspiroiva resepti. :D
5. Tykkään opettaa kissoille ja koirille jotain pikkutemppuja.
6. Minttu olisi lopetettu jos me ei oltaisi ostettu sitä..



7. Musta on hauska lukee kaikkia vanhoja päiväkirjoja.. :3
8. Oon hävittänyt yhen mun kännykän ja rikkonut kaks..
9. Oon mennyt yhet puistikset Leolla ja sain niistä just kuvii Eeviltä. :D



10. Hoidin just tänää Sannalle Pikkiksen maastoon ja hoidin myös pois.


11. Oon väritellyt pari kuvaa koneella Gimpillä mut en oikeen osaa sillä erikoisemmin väritellä..


Ei oo siis mun piirtämä.. :D

Haastajien kysymykset:

1. Miltä tuntuisi jos et saisikaan karkkia tai yms? :D
 - Hmm.. emmä oikee tiiä. Varmaa aika harmistunu oisin. :p

2. Voisitko elää ilman nettiä tai puhelinta?
 - Nyt ku ajattelee ni en varmaa..

3. Voisitko ikinä kuvitella muuttavasi pois Suomesta, jos voisit niin minne?
 - En mä voi kuvitella et muuttaisin jonneki toisee maahan.

4. Onko hevonen ikinä potkaissut sinua, jos on kävikö mitään?
 - Onhan mua jalkaan potkastu useamman kerran mut aiemmin ei oo tullut ku jokunen kolhu. Tää viimesinkään ei olis ollut kauheen paha, mut varmaan refleksistä väistin niin, et kolautin pään seinään ja niimpäs jouduin sairaalaan reiluksi viikoksi.. Santti kyseessä, mut ei tarkoittanut potkua osumaan muhun.


lehmä ♥


5. Korkein hyppäämäsi este, ja kellä?
 - 80cm ja varmasti oon ainaki hypänny Mitulla.

6. Luettele 5 parasta blogia.
 - Resuella - Hannen blogi jota seurailen joka päivä.
 - Horses are my lifestyle - Eevin blogi jota myöskin seurailen usein.
 - Se ei ole vain harrastus, se on elämäntapa - Vironmäenkin hevosia näkyy välillä, innolla seuraan. :)
 - Rest in the beauty - Tätäkin blogii oon jäänyt seurailemaan aika paljon.
Viidettä en oikeen osaa sanoo. :p

7. Pelkäätkö pimeää?
 - Riippuu vähä tilanteesta mut empä oikeestaan.

8. Onko sinulla vilkas mielikuvitus?
 - Noh, vaikee sanoo. Onhan mulla välillä.. kai. :D

9. Lakkaatko kynsiäsi?
 - Juu se on kivaa ja pitäs tehä pääsiäiskynnetki.. 


jotain epämääräisiä raketteja. :3

 10.  Inhottavin hevos- ja ponirotu?
 - En mä osaa sanoo. :D Hevosroduista Ahal teke ei oo mun mieleen ainakaan videoiden ja kuvien perusteella.

11. Vaikein hevonen jolla olet ratsastanut?
 - Hmm.. Monella on aina sellasii hankalia päiviä. Pikkis on välillä mun mielestä tosi hankala ja myös Miks, mitä nyt sen kerran sillä menin. Timmakin välillä tosi hankala jne..

12. Kauan oot ratsastanu?
 - Kesällä sen 9 vuotta.

13. Isoin hyppäämäsi este?
 - 80cm

14. Paras katsomasi elokuva?
 - Hmm.. Aika moni on hyvii, mut ainaki Pirates of the Caribbean se eka osa. :p

15. Mitä ostaisit jos saisit lottovoiton?
 - Oo vaikka mitä! No, jos kaikki rahat tulis ihan vaan mulle niin ainakin ostaisin hevosen, tilaisin jonku rakennusryhmän remppaamaan meidän sikalan, navetan, ladon ja koko ton rakennuksen, uuden kännykän ostaisin, hyvän järkkärin ja putkia, paljon vaatteita.. Kaikkee. :D

16. Mitkä 10 juttuu ottaisit mukaa ulkomaille?
 - Lompakon jossa rahaa, passin, kännykän, vettä, kameran, vaatteita, kengät, repun tms.. ömm.. ja jotain. :p

17.
Missä näät ittes 25 vuoden päästä?
 - En yhtää tiiä..

18. Mikä on kivoin juttu mikä sulle on sanottu?
 - Eipä tuu mieleen mitään erikoista.

19.
Mistä asiasta oot ylpee?
 - Noh.. Opiskelusta oikeestaan. En mä kai muusta.

20.
Onko sulla hyviä kavereita?
 - On! ;D

21. Ketkä on sulle tärkeitä?
 - Perhe, kaverit, sukulaiset, tuttavat.. lemmikit ♥ :3
 
22.
Meneeks sul koulus hyvin? :3 
 - Mun mielestä mulla menee aika hyvin.


Ite en nyt keksi kysymyksiä kun en ketään haastakaan.. 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti