lauantai 16. elokuuta 2014

Blogin bannerihistoria

Puolentoista vuoden aikana täällä blogissa on näkynyt aika useakin banneri, mitkä kaikki löytyivät vielä koneelta. Halusin tulla jakamaan ne tännekin nyt bannerihistoria -postauksen muodossa. Muistan hyvin kun tein tota ihan ensimmäistä banneria ja olin niin tyytyväinen siihen. Joitakin bannereita tuolta kuitenkin löytyi, mitä en itse edes muistanutkaan. Kertokaa toki mistä bannerista te tykkäsitte eniten?

 1.

 2.

 3.

 4.

 5.

 6.

 7.

 8.

 9.

 10.

 11.

 12.

 13.

 14.

 15.

 16.

17.

6 kommenttia:

  1. Mun mielestä bannereissa 1-4, 11 ja 16 on kivoimmat tunnelmat, nelonen on ehkä mun mielestä kuitenki kaikista kivoin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä tykkään kans tosi paljon tosta nelosesta. :)

      Poista
  2. 4 on kivoin ja sen aikana taisin alkaa blogin lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se onnistuikin hyvin ja tein sen keväällä -13, eli ootkin ollut jo tosi pitkään lukijana! :)

      Poista
  3. Mun mielestä kivoimmat on 14,16 ja 17 (:

    VastaaPoista