keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Päivä 18

Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen


Mä en katso niinkään, että hevosella on ihanat askeleet jos niissä on tosi helppo istua eli sellaiset tasaiset, pehmeät askeleet. Mun mielestä on tosi kiva istua sellaisessa aika korkeassa, pompottavassa ravissa ja ilmavassa laukassa.

Tallilta mun mielestä tosi ihanat askeleet on ainakin Epulla ja Mitulla, joista pistin nyt tähän enemmän Mitun esille. Tamman harjoitusravissa saa myödätä aika paljon ja laukkakin on mukavan keinuvaa. Nyt olenkin jo aika hyvin tottunut istumaan sen askeleissa kun niin paljon on tullut mentyä neidillä. Silloin aluksi ihmettelin ihan, että miten se ravi nyt niin pomputtaa. Ihan hyvä toisaalta, että menin nyt Mitulla Kertun jälkeen, jotta sain tuntumaa oikeasti liikuttavistakin askellajeista. :D








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti