tiistai 7. toukokuuta 2013

Päivä 17

Jälleen kerran sain tehtyä tälläsen ruskeensävyisen ulkoasun... Bannerista johtuen, koska en osannut tehdä tosta kuvasta mitään värikkäämpää ja halusin kuitenkin käyttää just tota bannerissa. Vastatkaahan viereiseen kyselyyn mitä mieltä olette tuosta. Seuraavaksi kun vaihdan ulkoasua niin se saa olla hieman pirteämmän värinen! :D


Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen

Tää on tositosi vaikee, koska mun mielestä monikin hevonen millä oon mennyt, on jollain tavalla hauska. Vironmäeltä voisin sanoa ainakin Vonnen, Vilin ja tietysti Reben, mut tähän laitoin nyt kuvia Juhorista, josta ei vielä olekaan edes esittelyä tuolla hevoset- sivulla.

Vinsterikin oli aika hauska kun sen yhden kerran ruunalla menin, mutta Juhorilla oon mennyt paljon enemmän. Se taisi olla kesä 2011 kun menin ruunalla ekan kerran, mutta en ole ihan varma.. Juhorilla oli kuitenkin heti aika hauska ratsastaa kun se töpötteli menemään ja kiihdytteli aina välillä ihan hassusti. Menin ruunalla aluksi monta kertaa kentällä koulua ja viimeisillä kerroilla koitin opettaa sitä vähän laukkaamaan. Onnistuihan se pääty-ympyrällä aina pätkissä ja Juhorin laukka oli sellasta kovaa matalakiitoa. :p





Kerran mentiin sitten Annan kanssa Hilulla ja Jussilla ravaamaan vielä lopuksi tielle. Kun Anna lähti Hilskan kanssa ravaamaan edellä, niin Jussihan innostui ja veti alkuun kunnon pukit ennen kun lähti hirmuista kyytiä perään. Suoralla se innostui laukkaamaankin Hilun vierellä eikä oikein meinannut antaa kiinni etenkään kun tultiin kotiinpäin. Laukka oli ihan erilaista kuin kentällä, sellaista aika korkeaa ja rauhallista. Ruuna nakkeli niskojaankin pari kertaa. Mun mielestä se on oikein hauska tapaus! :D


Vuosi sitten, Noora kuvas! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti