tiistai 5. helmikuuta 2013

Päivä 5

Höh. Olisin tänään halunnut mennä kuvaamaan kun kaveri korvasi yhden tunnin ja meni toisella tunnilla Miksillä koulua. En saanut sitten kyytejä, joten en päässyt.. Huomennakaan ei pidetä vieläkään talutusta.. :<


 Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen
 
 En voisi sanoa, että yksikään tapaamani hevonen olisi hullu. En ole myöskään kokenut, että yksikään hevonen, jolla olen mennyt, olisi hullu. Tähän kohtaan en siis saa laitettua yhtäkään hevosta ja siis vastaus periaatteessa on, että en ole mennyt hullulla hevosella. 

Sitten taas, että oikeastaan jokaisella hevosella millä oon mennyt, on aina joskus ollut huonompia päiviä ja tunti on mennyt ihan penkin alle. On muutama hevonen, jonka kanssa tunti menee todellakin huonosti jos en saa esimerkiksi annettua oikeita apuja tms. Esimerkkinä voisin tässä kertoa nyt vaikka Rupiinista. Jos ruunan kanssa ei pääse yhteistyöhön koulutunneilla, voi tuo helposti viedä muakin minne itse haluaa. Jos maneesissakin L-päätyyn herra ei haluaisi mennä, ei sitä niin vaan myöskään saa sinne, ainakaan pakottamalla. 
Esteilläkin kun olen ruunalla muutaman kerran mennyt, niin ainakin yksi tunti oli sellanen, että en tullut aivan suoraan pystylle ja tuli kielto, jonka jälkeen tulikin sitten melkein joka esteelle kieltoja. Sitten ruuna myös pääsi muutaman kerran lähtemään siitä esteen edestä minne halusi, kun yritin sen saada siihen hetkeksi paikoilleen. Vahvoine kaula- ja niskalihaksineen siinä lähti. :p
 
Rupiini on kuitenkin välillä etenkin koulussa hyvinkin mukava, ei mitään hullua lähelläkään vaikka huonosti menisikin!
 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti