torstai 8. elokuuta 2013

Päivä 23 + video



 Innostuin tänään illalla tekemään tälläisen aika perus heppailuvideon, koska aikaa ei ole riittänyt pidempään Vironmäki videoon. Haluisin sellaisen vielä tehdä, ehkä useammassakin osassa mutta en osaa yhtään sanoa milloin riittää aikaa. Lauantaina lähdetään heti aamusta ajamaan Rautalammille ja huominen päivä menee pakkaamisessa, joten en osaa sanoa seuraavasta postauksesta.

 Tuntien alkamisesta koulussakaan en tiedä yhtään, saadaan tietää ne maanantaina. Täytin kuitenkin yksi päivä sen lomakkeen, missä varasin tunnit ja toivoin pääseväni nyt ainakin aluksi ratsastamaan kaksi kertaa viikossa. Mahdollisuus oli valita seka-, koulu- ja esteryhmä, niin valitsin sekaryhmän koska siinä pitäisi olla vuoroviikoin koulua ja esteitä. Sitten on vielä se kuvaaminen, etenkin lyhyellä putkella, mutta sen näkee sitten. :D


Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.
Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.
Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
Päivä 20 ; Pienin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen

 Päiväpostaukset alkavatkin loppumaan, näitä oli niin helppo ja nopea postailla kun ei ollut kauheasti muuta asiaa. No, jatkossa jotain muuta! Tähän kohtaan on aika vaikea sanoa ketään, koska en oo oikeestaan missään vaiheessa ajatellut, että haluisin omaksi jonkun hepan kenellä oon mennyt. Okei, Vironmäeltä oon jossain vaiheessa miettinyt, että Eppu olisi ollut kiva yksityisenä etenkin silloin kun se tuli tallille. Eppu olisi ehkä edelleenkin se, mitä haluisin eniten omaksi.



 Kun alkaa miettimään, niin mä en ole edes päässyt menemään Epulla paljoakaan. Viimeeksi menin sillä kai talvella, viime vuoden puolella jotain ilman satulaa tunteja kun oli kylmä. Silti ruuna on aina ollut mun yksi lemppari, tykkään kun se on kuitenkin melko osaava ja niin kiltti. Jos Eppu olisi mun oma nyt, niin yrittäisin treenata sen samaan kuntoon kuin se oli tullessaan Vironmäelle.

 Kun Eppu oli aika uusi, niin menin sillä yhdet Piken valmennukset yksityisryhmässä. Ruuna oli niin hieno ja ketterä, että en oikein osannut edes mennä sillä mutta ihana se oli! Niistä ajoistahan Eppu on muuttunut aika paljon. Nyt se on sellainen hyvä tuntipolle myös aloittelijoille.




 Eppu olisi myös kivan kokoinen omana hevosena, 148cm. Miinuksena ainakin mulle olisi ruunan kengitys, se kun ei tykkää siitä yhtään. Tarvittaviin toimenpiteisiin voisi mennä paljon rahaa. Ruunan kanssa tähtäisin varmaan esteratsastuksessa johonkin 100cm luokkiin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti