perjantai 20. syyskuuta 2013

Kuvat + kooste estetunnista

 Kuvista ja videoista kiitos jälleen Tiialle!

Mikähän sitä noin hymyilytti..?






Kuvapläjäys estetunnilta siis ja nappasin muutaman screenshotinkin videolta, kun nyt innostuin niitä ottamaan. Kuvista sainkin taas katsoa, että ei ne jotkut tehtävät menneetkään niin hyvin miltä tuntui.. Toi mun johtaminen varsinkin on aika kauheen näköistä. Mutta oon myös tyytyväinen aika moneen hyppyyn ja muutenkin tunnista jäi hyvä fiilis! :p

Vähän vielä nuorisoklubitouhuista tänään, eli pelattiin nyt sitä heppajalkkista! Saatiin ensin tallissa toivoa hevosia ja päätin toivoa Iitaa. Mentiin ilman satulaa ja pelattiin siis isolla jumppapallolla kahdessa joukkueessa niin, että molemmat yrittivät saada A-päätyyn maalin. Pisteitä ei nyt sen kummemmin laskettu, että en tiedä kumpi joukkue voitti mutta mä pelasin siis ensin Iitan kanssa ja tamma tajusi jutun heti, onhan se jalkkista jo pelannut kuulemma aika usein.




krhm..


Istunta :s


 Välissä Tiia tuli pelaamaan Iitalla ja mä kuvasin hetkisen. Pystyi ottamaan siis vain videota, joten tänne en saanut mitään materiaalia. Kun toisetkin olivat hetken pelanneet niin otettiin joukkueviestikisat kahteen otteeseen. Piti mennä tötteröiden välistä, puomin yli ja kiertää C-päädyssä semmoinen kartio ja tulla samaa reittiä takaisin. Menin ensin Iitalla ja tamma oli tosi mukava! Tietenkin takaisin kavereiden luo tultiin vähän reippaammin.

Toisella kierroksella menin Velillä, millä en ollutkaan siis vielä koskaan mennyt. Suokkiruuna oli myös oikein mukava! Se joukkue missä mä olin taisi hävitä molemmilla kerroilla, mutta eipä sillä mitään väliä ollut. Touhuilut meni yleisesti aika hyvin, mitä nyt vähäsen ponit menivät eri reittiä mitä olisi pitänyt ja päätti Tiiakin vielä tipsahtaa. Ei kuitenkaan mitään sen pahempaa. :p

käsi ..


screenshotteja tästä alaspäin




Talle-poni :3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti