torstai 12. joulukuuta 2013

Luukku 12 - Videot top 3



Tälläistäkin postausta ehdotettiin silloin aikaisemmin johonkin luukkuun ja 12. luukkuun sen päätin nyt tehdä. Listasin siis alas kolme itse tekemääni videota, mistä pidän eniten. Videot ovat vielä järjestyksessä alkaen parhaimmasta. Tosin, mun mielipide välillä vähän vaihtelee mistä tykkään milloinkin eniten, mutta ainakin nyt listaan nämä näin. Vironmäellä on muuten nyt talli koristeltu ja arvatkaas kuinka paljon mun olis tehnyt mieli päästä lauantaina sinne, kun ne ottivat hevosten kanssa tonttukuviakin! Mulla ei ole kai yhtäkään tonttukuvaa minkään hepan kanssa, paitsi kai jotain sellasia missä oon Annan kanssa kakspäällä Hilskan kyydissä lähdössä joulumaastoon. Kertun kaa olisi ollut niin ihana ottaa jotain tonttuilukuvia. ♥



1.
Tää onnistu mun mielestä ihan hyvin ja tykkään muutenkin tästä. Alkupätkien väritys ehkä vähän häiritsee näin jälkeenpäin, mutta hirveesti kun noita värivaihtoehtoja ei ole elokuvatyökalussa..


2.
Mä jotenki tykkään tästä paljon, vaikka onkin vaan kooste. Silti tää on vaan kiva ja mun mielestä musiikki sopi tähän hyvin.


3.
Kolmantena sitten tämä mun uusin video. Tässäkin jäi häiritsemään kun en pystynyt enää laittamaan kaikkia kuvia ja tekstejä tulemaan juuri oikeaan aikaan, mutta onnistui tää silti ihan hyvin.




12 luukusta paljastuu tämä pikkuinen kuva, missä Santti näyttää kieltä. :p

2 kommenttia: