perjantai 20. joulukuuta 2013

Luukku 20 - Kisasijoitukset



Wii, joulukuu on mennyt hirmuisen nopeesti! 20. luukkuun kokosin mun kaikki kisasijoitukset, kun tälläistä ehdotettiinkin johonkin luukkuun. Etsin kaikista mahdollisista vihkoista kirjoituksia mahdollisimman monesta kisasta ja kuviakin etsin, jotkut ovat tosin ihan satunnaisia. Kun luin ruusukkeet läpi, niin täysin yllätyksenä tuli, että oon sittenkin näköjään ollut kahdessa kenttiksessä ainakin.. Ihmeellistä vaan kun en muista yhtään, että olisin mennyt useammin maastoradan yksin. Varsinkin noi alkuajan kirjoitukset on niin ihania.. :p

26.1.08
Rebekka II, estekisat lk. I, voitto
Moi! Menin Rebellä estekisoissa ja... MÄ VOITIN!!! Jeee!! :D:D Rebe oli tosi ihana!

25.5.08
Rebekka II, estekisat lk. I, toinen

11.10.08
Oona II, estekisat lk. I, voitto
Jee! Olin eka ku menin tänää estekisat Oonalla:D Oona meni tosi hyvin ja totteli hyvin apuja. Yritän nyt seuraavissa koulukisoissa saada perusmerkkiä. Sain tänään lahjakortin Horzeen.

Jostain kisoista millon en ollut vielä sijottunut ikinä.



8.11.08
Oona II, koulukisat lk. I, toinen
Menin siis Oonalla koulukisat 1. luokassa. Yritin saada perusmerkkiä, ja SAIN! :D Pisteiks sain 119. No niin, mulla oli kannukset, mut verkassa Oona ei kiinnittäny mitää huomioo niihi. Kisassa se oli IHANA! Hyvin meni ja olin... TOINEN!

24.1.09
Oona II, estekisat lk. I, voitto

21.2.09
Rebekka II, koulukisat lk. I, voitto 

9.5.09
Keikun Tyttö, puistoestekisat lk. I, toinen



5.9.09
Keikun Tyttö, kenttisten esteosuus lk. I, toinen
Eilen oli.. KENTTISTEN ESTE JA MAASTO-OSUUS! :O Menin Kertul. Eka oli esteet ja olin... TOINEN! Sit oli maasto. Kerttu oli vähä säpäkkänä ja katto vähä esteitä, mut sain sen pidettyy ja hyppäs kaikki esteet. Aika oli kyl vaa jotain 5.50 ehkä.. Eheh..:D Mut ei se must menny kovaa. xD 

19.9.09
Keikun Tyttö, kenttisten kouluosuus ja kokonaisuus lk. I, molemmista voitto
Menin lauantaina Kertul kouluosuuden kenttiksistä. Olin.. EKA! ja kokonaiskisassa olin.. EKA MYÖS!! Kerttu on paras! :D  Sain lahjakortin Wahlstenille ja sellasen sydänlyhdyn.:)

10.10.09
Keikun Tyttö, estekisat lk. II, toinen
Eilen olin kisoissa. :) Kertulla menin ja oli merkkisuoritusten esteosuus. Kakkosessa siis oltiin ekaa kertaa ja olin toinen!!:D Tuli vaa uusinnassa yks pudotus. Kerttu oli TOSI kiva!:D:D

7.11.09
Oona II, koulukisat lk. II, toinen
Moip. Eli eilen mentiin tallille yöks. Tänää oli C-merkin kouluosuus, siis mulla. Luokkiihan oli perusmerkki, C-merkki, B-merkki ja jopa A-merkki. :3 Aamulla oli kova homma siivota 2 karsinaa, Orvokin ja Oonan. :) Sitte söin ja ku hepat tuli ni harjasin ja letitin Oonan. Oona oli aluks tosi kiva yms. Laukoissa unohin eka et piti mennä 2x pääty-ympyrä, mut onneks siitä ei tullu ku -2 pistettä.:P Sitte onski oli aika villi! Se pukittiki kerran, hehe! Pysähdykset onnistu aika hyvin.:)

Kenttisten kokonaisuuskisa ja kouluosuus

27.3.10
Into, estekisat lk. II, toinen

17.4.10
Keikun Tyttö, koulukisat lk. II, kolmas

23.5.10
Oona II, puistoestekisat lk. I, toinen

18.-19.9.10
Keikun Tyttö, kenttisten kokonaisuus lk. II, kolmas
Lauantaina esteet meni ärsyttävästi. Katokku meni ihan puhtaasti ja hyvin, mut sit VIKALLE esteelle Kertun askel ei ihan sopinu ja tuli pikkuhyppy ja puomi tippu. :( Mut Kerttu oli kuitenki kiva ja sit maastossa se oli PARASSS! Puhas rata tuli ja sain ajan minimin ja maximin välille. :D:D Olin kokonaiskisassa KOLMAS! Kerttuli on parass!

22.1.11
Keikun Tyttö, estekisat lk. II, toinen
Menin Kertulla lauantaina kisat ja.. mä VOITIN! :D Piti keksii ite esterata kakkosluokas, ja se kuka meni nopeiten ni voitti. Juu.. mentiihän me aika nopeesti mut myös aika huolimattomasti sillee.. :/

28.5.11
Mittu, koulukisat lk. II,voitto
Eilen oli seuranmestaruuksien kouluosuus ja menin siis Mitulla. Meit oli kakkosluokassa tosi vähän, mut voitin!! :D No, sillee mul ei must menny kovin hyvin tai tuntu sillee selkää, mut sain 58%. Ja olin siis tuntiratsastajien seuranmestari.

Oonan kanssa puistiksissa
Seuranmestaruudet 2011

27.8.11
Keikun Tyttö, puistoestekisat lk. II, neljäs
Kisoissa olin neljäs! Eka oli lämppäri, toka oli lämppäri, kolmas oli puoliverinen ja mä siinä neljäntenä Kertun kaa. xP Hihii, mut pysyin kyl kunniakierroksella helposti niiden perässä ku kerttu vähä innostu. :D Se oli kyl iihana

24.9.11
Ai.Ka Chiki, koulukisat lk. II, toinen

25.9.11
Keikun Tyttö, estekisat lk. II, toinen
Lauantaina ja sunnuntaina oli siis kisat. :) Lauantaina koulun menin Chikillä ja olin toka..! :D Sunnuntaina esteet menin Kertulla ja olin taas toka! :) Tuntu vaa kauheelta sähellykseltä se rata, mut ainakaa mitää ei tippunu.

17.3.12
Keikun Tyttö, estekisat lk. II, toinen
Eilen oli estekisat ja menin Kertullaa! Olin kakkosluokassa ja siin oli siis 50-60cm esteet. Olin toka! :D Sain tyynyliinan palkinnoks. :)

21.4.12
Keikun Tyttö, koulukisat lk. III, voitto
Lauantaina oli koulukisat. Noora oli taas kattomassa ja kuvaamassa. Menin Kertulla kolmosessa ja... voitin! :D Tuntsarit ja yksärit palkittii eriksee vaik luulin et oltais palkittu yhessä.

5.5.12
Keikun Tyttö, koulukisat lk. II, toinen

6.5.12
Keikun Tyttö, estekisat lk. II, viides
 Olin taas melkee koko viikonlopun tallilla ja koulukisoissa olin toinen! Sit kans tuntsarien seuranmestari, Kerttu oli niin ihana! No sitte sunnuntaina oli estekisat ja olin viides! Sain ekaa kertaa keltasen ruusukkeen ku palkittii nii monta. :D

Puistiksissa oltiin neljänsiä Kertun kanssa


Estekisoissa vitosia

Chiki



21.4.13
Mittu, koulukisat lk. II, voitto

25.5.13
Mittu, koulukisat lk. II, toinen
Viime kevään seuranmestaruudet

6.10.13
Tähti-Iita, estekisat lk. I, puhdas rata

14.12.13
Tähti-Iita, koulukisat lk. I, kolmas





Luukkuun pääsi Rane!

2 kommenttia: